Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Δήλωση του Χρ. Τέγου για δημοσιεύματα στο θεσσαλικό Τύπο

Σε δήλωσή του, που μοιράστηκε στα ΜΜΕ της Θεσσαλίας, ο Χρήστος Τέγος, μέλος του ΚΚΕ και πρώην Δήμαρχος Καρδίτσας, αναφέρει: «Την περασμένη εβδομάδα, σε διάφορες θεσσαλικές εφημερίδες και sites, παρουσιάστηκαν ρεπορτάζ με ονόματα μελών του ΚΚΕ, μεταξύ των οποίων και το δικό μου, για δήθεν μεθοδεύσεις αποκλεισμού λόγω των απόψεών μου ως αντιπροσώπου από το επικείμενο 19ο Συνέδριο του ΚΚΕ. Μάλιστα, αυτή η "πληροφορία", που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, συνοδεύτηκε με διάφορες πολιτικές προεκτάσεις, με κύριο στόχο να πληγεί το κύρος, ο τρόπος λειτουργίας και η πολιτική του Κόμματος, στο οποίο είμαι οργανωμένος για περισσότερα από 35 χρόνια.

Η στράτευσή μου στο ΚΚΕ, αδιάλειπτα για δεκαετίες ολόκληρες, είναι πράξη συνειδητή, είναι στάση ζωής και δεν επιτρέπω σε κανέναν να χρησιμοποιεί το όνομά μου αυθαίρετα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αντι-ΚΚΕ πολιτικές επιδιώξεις του. Αλλωστε, η 94χρονη πλούσια ιστορική πορεία του ΚΚΕ αποδεικνύει ότι οι συγκεκριμένες μέθοδοι πολιτικής εναντίον του, δεν είναι κάτι το καινούριο. Είναι τόσο παλιές και ξεπερασμένες, όσο και οι απόψεις αυτών που τις χρησιμοποιούν.

Γνωρίζουν πολύ καλά όλοι οι πρόσκαιροι αυτόκλητοι υποστηρικτές μου, ότι τα όποια ζητήματα υπάρχουν, το ΚΚΕ τα λύνει με κανόνες λειτουργίας και αρχές που καμία σχέση δεν έχουν με τα αστικά κόμματα. Καλό θα είναι, λοιπόν, όλοι αυτοί που δήθεν ενδιαφέρονται για το ΚΚΕ και το μέλλον του, να μη χρησιμοποιούν μεθόδους και πρακτικές του τύπου "πες - πες κάτι θα μείνει"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου